Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Bielsku-Białej zaprasza na bezpłatne szkolenie: ”Marketing w organizacji pozarządowej", które odbędzie się w dniach 25-26 lipca 2013 roku. Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej zainteresowanych rozwojem marketingu i PRu w swojej organizacji, działających na terenie subregionu południowego tj. powiatu bielskiego, cieszyńskiego, żywieckiego oraz miasta Bielska-Białej.
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji marketingowych przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej. Na szkoleniu zostaną poruszone kwestie związane m.in. z: analizą rynku, strategią rozwoju organizacji, reklamą w mediach społecznościowych. Ponadto uczestnicy szkolenia w trakcie przeprowadzonych warsztatów dowiedzą sie jak w kreatywny sposób zbudować wizerunek własnej organizacji. Szkolenie poprowadzi marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem - dr Monika Klimontowicz. Wszystkich chętnych zapraszamy do zgłaszania się poprzez formularz zgłoszeniowy lub do kontaktu z biurem projektu pod numerem: 33 496 02 44. Program szkolenia poniżej oraz w załączniku do pobrania.
PROGRAM SZKOLENIA:
Godzina | Dzień 1 |
9:00-10:30 |
Powitanie uczestników. Marketing tradycyjny a marketing nowoczesny. Specyfika marketingu organizacji pozarządowej |
10:30-10:45 | Przerwa na kawę |
10:45-12:15 |
Projektowanie strategii organizacji pozarządowej: - tożsamość organizacji i jej misja - cele strategiczne - określenie grupy docelowej |
12:15-12:45 | Przerwa na lunch |
12:45-14:15 |
Kształtowanie wizerunku organizacji - identyfikacja wizualna, materiały informacyjne, strona internetowa. |
14:15-14:30 | Przerwa na kawę |
14:30-16:00 | Analiza otoczenia rynkowego |
16:00 | Zakończenie |
Godzina | Dzień 2 |
9:00-10:30 |
Klienci i interesariusze organizacji pozarządowej: - potrzeby klientów - praca z klientem w kontakcie bezpośrednim. - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem |
10:30-10:45 | Przerwa na kawę |
10:45-12:15 | Komunikowanie wartości klientom i interesariuszom. |
12:15-12:45 | Przerwa na lunch |
12:45-14:15 |
Promowanie działalności organizacji pozarządowej: - relacje z mediami - tradycyjne i nowoczesne narzędzia |
14:15-14:30 | Przerwa na kawę |
14:30-16:00 | Kampanie społeczne |
16:00 | Zakończenie |