Ładowanie...

Zdjęcie przedstawiające cztery loga znajdujące się na podłużnym pasku - Fundusze Europejskie dla Śląskiego, Rzeczpospolita Polska, Dofinansowane przez Unię Europejską oraz Województwo Śląskie
Strategie marketingowe dla NGO

Strategie marketingowe dla NGO

Nowa usługa doradcza OWES

CSR czyli działania NGO dla biznesu

Konsumenci chcą widzieć realny wpływ i działanie marek na rzecz tematów społecznych, a 63% nabywców jest w stanie zapłacić więcej za produkty i usługi firm zaangażowanych społecznie. Co to oznacza dla Twojej organizacji? Jak tworzyć wartość marki organizacji i propozycję do współpracy z biznesem?

Rośnie zainteresowanie firm zaangażowaniem społecznym. Green-washing, rainbow-washing, pink-washing nie mają już racji bytu, maskowanie nieetycznych praktyk, pozornie służącymi społeczeństwu działaniami, jest szybko identyfikowane i działa na niekorzyść stosujących je marek komercyjnych.

Tu pojawia się potencjał dla NGO do tworzenia oferty i realizacji działań dla firm. Marketing wartości, to jakość, którą proponują organizacje, a firmy coraz chętniej w nią inwestują.

Dowiedz się jak stworzyć ofertę dla firm i uzyskać finansowanie dla działań Twojej organizacji.

Content marketing dla NGO

Różnorodność treści i form jak storytelling, blogi, raporty i e-booki, video, infografiki, podcasty i webinaria, to świetne narzędzia do realizacji strategicznych celów organizacji. Wykorzystując wartościowe treści, możesz skutecznie przyciągać uwagę darczyńców, wolontariuszy, mediów i społeczności lokalnych. Jakie są cele content marketingu w organizacjach pozarządowych?

  • Podniesienie świadomości o misji i działalności organizacji.
  • Zwiększenie liczby darczyńców i wsparcia finansowego. Budowanie społeczności wokół NGO.
  • Zaangażowanie wolontariuszy i partnerów.
  • Edukowanie odbiorców na temat problemów, którymi zajmuje się organizacja.

Dowiedz się jak określić cele i wykorzystać adekwatne narzędzia content marketingu w Twojej organizacji, podczas doradztwa w OWES.

Branding i zarządzanie marką w NGO – model archetypów

Czy wartość marki Twojej organizacji odnosi się do archetypu opiekuna, mędrca, buntownika, a może czarodzieja?

Niezależność, czy przynależność? Stabilizacja czy bohaterstwo? Gdzie mieszczą się idee Twojej organizacji?

Co osiągniesz określając i świadomie budując archetyp marki Twojej organizacji?

  • Spójność marki i jej rozpoznawalność.
  • Jasność przekazu i komunikacji.
  • Klarowność głównych wartości marki.

Dowiedz się lub określ, jaki jest archetyp marki Twojej organizacji.

Zapraszamy na bezpłatne doradztwo do OWES

Katarzyna Rada tel. 33 4960244

e-mail: katarzyna.rada@bcp.org.pl

Skip to content