Nowa usługa doradcza OWES
CSR czyli działania NGO dla biznesu
Konsumenci chcą widzieć realny wpływ i działanie marek na rzecz tematów społecznych, a 63% nabywców jest w stanie zapłacić więcej za produkty i usługi firm zaangażowanych społecznie. Co to oznacza dla Twojej organizacji? Jak tworzyć wartość marki organizacji i propozycję do współpracy z biznesem?
Rośnie zainteresowanie firm zaangażowaniem społecznym. Green-washing, rainbow-washing, pink-washing nie mają już racji bytu, maskowanie nieetycznych praktyk, pozornie służącymi społeczeństwu działaniami, jest szybko identyfikowane i działa na niekorzyść stosujących je marek komercyjnych.
Tu pojawia się potencjał dla NGO do tworzenia oferty i realizacji działań dla firm. Marketing wartości, to jakość, którą proponują organizacje, a firmy coraz chętniej w nią inwestują.
Dowiedz się jak stworzyć ofertę dla firm i uzyskać finansowanie dla działań Twojej organizacji.
Content marketing dla NGO
Różnorodność treści i form jak storytelling, blogi, raporty i e-booki, video, infografiki, podcasty i webinaria, to świetne narzędzia do realizacji strategicznych celów organizacji. Wykorzystując wartościowe treści, możesz skutecznie przyciągać uwagę darczyńców, wolontariuszy, mediów i społeczności lokalnych. Jakie są cele content marketingu w organizacjach pozarządowych?
- Podniesienie świadomości o misji i działalności organizacji.
- Zwiększenie liczby darczyńców i wsparcia finansowego. Budowanie społeczności wokół NGO.
- Zaangażowanie wolontariuszy i partnerów.
- Edukowanie odbiorców na temat problemów, którymi zajmuje się organizacja.
Dowiedz się jak określić cele i wykorzystać adekwatne narzędzia content marketingu w Twojej organizacji, podczas doradztwa w OWES.
Branding i zarządzanie marką w NGO – model archetypów
Czy wartość marki Twojej organizacji odnosi się do archetypu opiekuna, mędrca, buntownika, a może czarodzieja?
Niezależność, czy przynależność? Stabilizacja czy bohaterstwo? Gdzie mieszczą się idee Twojej organizacji?
Co osiągniesz określając i świadomie budując archetyp marki Twojej organizacji?
- Spójność marki i jej rozpoznawalność.
- Jasność przekazu i komunikacji.
- Klarowność głównych wartości marki.
Dowiedz się lub określ, jaki jest archetyp marki Twojej organizacji.
Zapraszamy na bezpłatne doradztwo do OWES
Katarzyna Rada tel. 33 4960244
e-mail: katarzyna.rada@bcp.org.pl